Kızlar selam 19 ocakta ovitrelle vurunmuştum . Testlerim gün geçtikçe koyulaşmaya başladığı için 11 gün yani dün akşam beta hcg için kan verdim sonucum 20,60 geldi . Bu iğne etkisi midir yoksa gebelik var mıdır sizce ? 11 . Günde 20 beta hala kanda olabilir mi ?
Başına gelen var mı ?🥺 Çok arada kaldım sevinmeli miyim üzülmeli miyim anlamadım 🥲🥲 Bugün 12. Günüm testlerimde hala silik çizgi çıkıyor .