Nasipse 9 şubatta sezeryan olacağım , inşallah bende pozitif sezeryan hikayem diye başlık açabilirim 🥹bu arada gebelik şekerim var mecburi sezeryan ama ne yalan söyleyeyim normale hiç cesaretim yoktu 🥲 ilk doğumum çok heyecanlı ve endişeliyim , bilinmezlik insanı ürkütüyor tek tutunduğum şey sonunda oğluma kavuşacak olmam Rabbim hepimize sağ Salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🥰❤️