33 hafta olacağım. Ama benim mide bulantilarim başladı sabahları felan kusuyorum gece başlıyor mide bulantim . Acaba hastasıyım, yoksa gebelikten mi anlamıyorum da . Zaten 22 Haftaya kadar felan kurmuştum. İştahım da azaldı hiç bir şey yemek istemiyor ve hiç bisey yapmak istmiyorum