elif457_ merhaba kızlar ben 36+4 haftalık gebeyim 38de doğum olucak benim kan değerim ,13.6 olmuş hiç kan ilscı da kullanmadım nerdeyse normal mi milletin düşer benimki neden artmıs anestezi falan bir sıkıntı yok dedi ama aklıma takıldı
mhtparslan elif457_ herkesin vücudu farklıdır kan değeriniz gayet iyi bence sigara kullanıyorsanız hgb değeriniz ondan düşmeyebilir
mhtparslan elif457_ Sizi korkutmak istemem asla kalple ilgili bir sağlık sorununuz varmı belki ondanda olabilir benim önceden hgb değerim yükseliyordu doktor kalple ilgili olabilir demişti ama bişey çıkmadı sigaradan olduğu anlaşıldı yükselmesinin