dualarveyokuslar Anadolu yakası kartal pendik maltepe arası devlet hastaneslerinde ilgili bir doktor var mıdır bildiğiniz? Doktorlar çok sinirli yaaa
prenseslerblogg dualarveyokuslar ben en başından beri Lütfi kırdar şehir hastanesine gidiyorum herşeyimle çok iyi ilgilendirler en ufak şeyde ek tetkiklerimi yaptılar şuan 38+6 yım yani sonuna geldim valla gebe okulu mu dersin nstye bağlayan ebelerin canımlı konuşmaları mı dersin ben hepsinden memnunum inşallah doğumumda kolay olursa yeme de yanında yat ☺️
tugbazeyd1 Ben Kartal eğitim araştırma hastanesine gidiyorum hep aynı kişiye randevu alsamda farklı doktorlar oluyor sanırım sistem böyle ama hiç öyle sinirli bilerine rastlamadım doğumumuda orads yapmak istiyorum
dlraakn tugbazeyd1 merhaba, bende doktor arayışındayım doktorunuzun adı nedir acaba kartal devlete gidicem bende. Odaları 2 kişilik mi bilginiz var mı ?
tugbazeyd1 dlraakn aynı doktora alsanızda farklı doktorlar oluyor o yüzden herhangi bir tanesine alıyorum.ilk defa yapacağım devlette sanırım 2 kişilil