honey2 10 gün önce benimki +pozitif çıktı tansiyon ilacı başlandı ciğer geliştirici yapıldı ayrıca antibiyotik de kullandım biraz sakıncalı bir durum enfeksiyon kaynaklı ise antibiyotik ile geçiyor bebeğin beslenmesi ve suyunu yada senin diğer organlara zarar verirse maalesef erken doğum riski olabilirmiş benimki tansiyon ilacı ve antibiyotik ile negatife döndü ama hala düzenli takip ve tansiyon ilacına devam ediyorum 34+4 deyiz tekrar artarsa sezaryen olcağım