Elifnejmiayaz hamileliğin başında gidiyordum canım ben oraya muayene yıl başından önce 50 tl dı ayrıntılıyı bilmiyorum orda yaptırmadım tek doktor süheyla hanım yaşı var baya tonton tatlı bi bayan :) muayenede ultrasonda baya bilgi veriyor tahliller için ücret almıyolar