Bende kaynanam ve görümcemden çok çektim daha 5 aylık hamileyim düğün günümden beri ağlıyorum
Eşimle biraz aramızı düzelttik çok şükür onlar artık kendilerini de eşimin gözünde düşürdüler eşim de doğal olarak bana hak vermeye başladı ama bu çok zor oldu gerçekten
5 ay dersiniz belki ama 5 ayı da ağladım her gün
Şuan yeni hamileyim eşim çok istiyordu çok şükür oldu
Ama dediğiniz gibi oldu sanki istemiyor gibi haller
Bebek mağazasına gittik böyle geziyoruz daha yeni öğrenmişim bunu da alırız falan diyorum bana diyorki kimden görüyorsun bunları
Sürekli söylendi
Sonra tartıştık hep ağladım görmemezlikten geldi
Bende çok ağladım
Sonra bir gün karşıma aldım düzgünce duygularımdan bahsettim uzun uzun anlattım
O günden beri dikkat etmeye çalışıyor ama işte sakin sakin konuşunca oldu
Sizde isterseniz sakin konuşmayı deneyin ama benim anladığım kadarıyla erkekler hamileliği çok idrak edemiyor hemen anlamadım gitti