Çarşamba günü akşam kasığıma bıçak saplanır gibi bir ağrı girdi yürümekte zorlandıracak adım attırmayacak şekilde. Sonra geçti ama anlık tekrar tekrar oldu ve tüm bacağım inanılmaz ağrıyordu tek taraflı sağ bu arada cumartesi günü oldu hala çok ağrım var yaşayan doktora giden var mı