Bebeğim 35+5 te doğdu solunum sıkıntısından küveze aldılar birinci bebeğimde 37+0 da doğmuştu bir hafta küvez süreci olmuştu acaba bebeğim ne kadar kalır küvezde doğum yaptıgım hastane evime çok uzak ve burdada yer yoktu farklı hastaneye sevk edildi bebeğim bugun hastaneden çıkıcam bebeğimin oldugu hastane 3 saat sürüyor evimden acaba yakınımda olan hastane sevk ederlermi söylesem