biryazgecesiii Kızlar 35. haftadayım özel muayenesi olan bir doktorun takibindeyim gebeliğimin başından beri. Medical Park ve Akademi’de yaptırıyor doğumlarını. Hangi hastanede yapacağım konusunda kararsızım. Bu hastanelerde deneyimi olan varsa yazabilir mi?
Noyimommy biryazgecesiii ben 2025 ağustos ayında doğum yaptım Medikalparkta doktorum da zaten o hastanedeydi çok güzel bir doğum sürecim oldu akşam 21.30 da doğurdum bebeğimi hemen çocuk doktoru muayene etti bence bu özel hastane için en büyük şans diyebilirim doğumhane ekibi de bana çok yardımcı oldu ebe hanımlarda saolsun iyi davrandılar ne zaman ihtiyacım olsa geldiler zaten doktorum dünya iyisi bir insandı bebeğim gece ememedi ne zaman çağırsak bebek hemşiresi geldi ilgilendi sabah da işitme testine bile kendileri götürüp yaptırdılar ben vajinal doğum yaptığım için sabah doktorum beni taburcu etti sabah yenidoğan uzmanı gelip tekrar muayene etti bebeğimin kontrol randevusunu bile olusturmuslar bu gün bu saatte gelmeniz lazım dediler yani herkesin beklentisi farklıdır benim beklentilerimi karşıladı ben güzel bi süreç geçirdim
biryazgecesiii rumeysakulg ben de medicale daha yakın hissediyorum ama arada fiyat farkı var doğal olarak ve bu farka değip değmeyeceğini merak ediyorum
rumeysakulg biryazgecesiii evet medikal çok pahalı maalesef Ama doktorunuz aynıysa hastane çok etkilemeyebilir yinede siz bilirsiniz
biryazgecesiii rumeysakulg doktor aynı ama mesela Medical’de 7/24 çocuk doktorunu bulunuyormuş ameliyathanede yani doğum başladığında çocuk doktoru da hazır bekliyor orada bebek doğduğu gibi kontrolleri yapılıyormuş. Akademide bu şekilde değilmiş sistem ihtiyaç halinde gelmesi bekleniyormuş. İki hastane için de kötü şeyler de duydum iyi şeylerde bakalım.
biryazgecesiii Noyimommy aslında beklediklerim tam olarak bunlar. Benim de şu an sürecim normal doğuma gidiyor yani eğer son anda bir sıkıntı olmazsa inşallah ben de normal doğum yapmak istiyorum ve en ihtiyaç duyulan şey bence ebelerin ilgisi. Hele benim gibi ilk kez doğum yapan bir anne ise. Sonrasında ise çocuk doktorunun sürekli orada olması çok mantıklı geldi ve en önemlisi de emzirme desteği alabilmek. Teşekkür ederim yanıtınız için.
Noyimommy biryazgecesiii benim de ilk doğumumdu ama güzel geçti umarım sizinde çok güzel bir doğum süreciniz olur sağlıkla kavusursunuz