Arkadaşlar merhaba
Şöyleki son adet tarihim 3 Aralık
31 aralıkla test yaptım pozitif çıktı sonra 19 ocakta kanamam oldu 2-3 damla doktora gittim bır sıkıntın olmadığını söyledi progestana gerek duymadi bu arada Canada da yaşıyorum sağlık sistemi epey farklı
Ultrasonda kalp atışı duyulmadi
Ocağın 28 de bır daha gittim yine duyulmadi çok küçük denildi henüz duyulmuyor dedi Vajinal ultrasonda baktı Crl 3.7
Kızlar smdi 13 şubatta takrar usg bakılacak bugün ise kahverengi akıntı geldı ama yoğun değildi hani adet bitiminde böyle görünür ya o sekılde
Son adet tarihine göre 8 hafta ama usgda 6 hafta gibi görünüyor sizce geç döllenme midir kalp atışı duyulmadı moralım bozuldu bu ıkıncı gebelığim ılkınde böyle bır durum yaşamamiştm Crl çok yavaş artıyor
Anlayan biri varsa yorum yapabılır mi lütfen çok teşekkür ediyorum 💐