likapa61 ben kontrolümde doktoruma sordum 3. Doğumum olacak benim diğerleri normal olduğu için yine normal doğum yaparsın doğumdan 3 ay sonra kapalı ameliyat ile bağlarız dedi yani normal doğum yapanları sadece bağlamak için sezeryana almayı doğru bulmuyor devlet hastaneleri tıbben farklı bir durum gelişmezse bu şekilde yapacağım inşallah