Clksn 4 gündür sağ üst diş etimde ağrı ve şişme mevcut. Ağrı tüm yüzüme, başıma, şakaklarıma kadar şiddetlendi. Akşam uyuyamıyorum. 29+4 haftalığım korkumdan ne parol ne başka bir ilaç kullanabiliyorum önerebileceğiniz neler var ya da başına gelen var mı?
Sevimlimom Clksn bende grip oldum baş ağrısı halsizlik ve diş etlerim sismis ve agriyo parol içiyorum mecburen acile gittim serum taktılar sizde gidin bence geçmiş olsun
miros3200 Clksn 5 saatte bir parol aldimm hastayken baskaa ilac yazmiyor doktorlar parol kullanabilitsin
Sevimlimom Clksn bir kaç ay önce daha kötü ciğerlerime inmişti antibiyotik verdi öyle geçmişti doğal pek fayda etmiyo