inodnod büyük biberon alın benim tavsiyem çok çabuk büyüyorlar çünkü. Bir de antikolik özellikli alırsanız çok daha iyi olur. Sonrasında zaten aparatı çıkartıp normal biberon olarak da kullanırsınız. Biz öyle yaptık. Numaralarına da ay bazında bakın mesela 1 numara 0 yenidoğan, 2 0+, 3 1+, 4 3+ bu şekilde gidiyor. Biz hemen hemen 2 aylıkken almıştık aventi 3 numara ile kullanmaya başladık. Sonra 4 aylıkken falan 4 numaraya geçtik 11 aylık hala 4 numara kullanıyoruz. Büyük biberon alırsanız 1 numara uç alıp öyle deneyin. İlk zamanlar zorlanıyorlar emme refleksleri çok gelişmiş olmadığı için ama çektikçe gelecek alisacaklar öteki türlü meme reddi yapar.