yygbpllkh canım benim neye göre kime göre herkesin herşeyde bir fikri var ama o yastığa başını tek başına koyuyorsun bak aynı süreçlerden geçtim 2 hafta zehir oldu bana hergün ağlıyordum bitkisel hayatta gibiydim dedim bu böyle olmayacak amniyosentez yaptırmaya karar verdim en iyi doktoru buldum alanında hiç kayıp vermeyen gittik adam direk bize bu çocukta sorun yok dedi diyelim sorun çıktı en azından ona göre hareket edecektik yani sana demem o ki bilinmezlikle aylarca yaşamak seni çok yıpratır ben para tuzağı olarak görmüyorum beneğinde sorun çıksa bile ona göre doğuödan sonraki sürece hazırlanırsın ben böyle düşünüyorum .