Bumah 4 ay ve 8 ay atağı çok kötü geçmişti bizim de. Diğerleri bir nebze dayanılır oluyor ama en zoru bunlardı. Çocuğun huyları da tamamen değişti sonrasında. Emzik alan çocuk emziği bıraktı, az biraz uykusu düzene girmişti ama alt üst oldu. İnşallah çabuk atlatırsınız. Çocuğu ağlayanlardan da nefret etmeyin ya 🥲 gençlikte bilinmiyor gerçi ama başa gelince öğreniliyor. Her ağlayan bebek anası ilgilenmediği için ağlamıyor işte 🥲