off kapı süsünü bile yaptırdım doguma 2 gün kaldı ama bebeğimin ismi içime sinmiyor gibi.umut eren olsun dedik başından beri.Şimdi bide han takıldı kafama umuthan eren çok mu uzun olur😄😭soyadımız kılıç.ereni koymasam da olur ama her iki anne de cok seviyor onların da dedigi olsun istiyorum bilmiyorum.