Kızlar tansiyon yükselmesi şikayetiyle doktora gittim çatı muayenesi yapıldı çatı dar sezeryen doğuma almam lazım acil sizi dedi yatış için kâğıtlar imzalatmaya çıkardı kabul etmedim kendi doktorum izindeydi, ona danışmak istedim. Doktorunuz gelene kadar yatışa alabiliriz sizi bırakamam dedi başka doktor görüşü almak istiyorum diyip çıktım bu sefer devlete gittim özeller bilerek yapıyor olabilir diye. Orda da çatı muayenesi yapıldı çatı dar denildi. Şehir hastanesine sevk edildim orda da 2 kişi baktı çatı dar denildi (2 gece önce) sabah kendi doktoruma gideceğim 37+4’üz acaba yine çatı dar çıkarsa yarın sezeryan günü verilir mi?