prenses99 Kızlar liste yaptınızmı neler aldınız benim mart Nisan arası doğumum 0-3. Ay ve 3-6 ay neler almalıyım sizce
inodnod prenses99 benimde aynı mart sonu nisan başı gibi doğum inşallah. Ben 2 adet Yenidoğan hastane çıkışı 5 adet 0-3 ay düz beyaz kısa kol zıbın 5 adet 0-3 ay düz beyaz sıfır kol zıbın 1 adet 0-3 ay patikli alt üst takım 3 adet 0-3 ay patikli tulum 3 adet 0-3 ay patiksiz tulum 3 adet 3-6 ay patikli tulum 1 adet 3-6 ay patikli alt üst takım 2 adet 6-9 ay 2 li takım (tamamen heves ettiğim için aldım 😁)
Es07 Şubatta nasipse Bol çıtçıtlı,zıbınlar,tulumlar aldım Alt üst de aldım Birazı 0 /3 birazı 3/6 ay aldım ben 2 tane hastane çıkışı aldım