Zehrailly 21+0 kızıma hamileyim ikinci çocuğum. 15 aylık oğlum var adı Çınar, biz Almanya’da yaşıyoruz bu kısmı hiç düşünmeden Çınar koyduk fakat her evrakta isim problemi yaşıyoruz bu yüzden ingilizce alfabeye uyumlu kız isimleri arıyorum. Tek isteğim çok kısa olmayan biraz daha geleneksel isimler. Yardımcı olur musunuz? 🥹❤️❤️
elifinciii Zehrailly Merhaba benim de oğlum olucak adını Çınar koyduk kızım olsaydı iki isim arasında kalmıştık ya Doğa olacaktı ya Ceylin ama Doğayı daha çok istiyordum belki fikir olur size 🙏❤️
3bebekliannee Zehrailly benim ilk kızımın adı Arya oğlumun Aras şimdi 2.kızım yolda o da Afra 🥰 belki size de fikir olur kızlarımın isimleri ☺️ bunların dışında Almila,Maya,Mira,Masal,Duru,Beril,Pera,İpek,Elisa,Esila,Duru önerilerim ☺️
Zehrailly elifinciii Görümcem de Doğa ismini önerdi fakat ğ harfi yine sorun yaratacak bu yüzden eledim 😊
Zehrailly birdenizanasii Deniz burda erkek ismi maalesef o da elediklerim arasında 🥲 Melissa düşünüyordum ama gelen yorumlar bayağı asi ve yaramaz oldukları yönündeydi ben de vazgeçtim.
birdenizanasii Zehrailly Benim de kızım olacak şimdi. İsmini İnci koymayı düşünüyorum. İlk kızımın adı Deniz çok severek koymuştum önermek istedim. İnci de düşünebilirsiniz 🤍
birdenizanasii Zehrailly Melissa da çok güzel. Karakter olayının da biraz genetik biraz yaşama ortamı biraz yetiştirme tarzı ve bulunulan ortam vs çok şeyin etkilendiğini düşünüyorum. 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ yalnızca isimlerden şekillenmiyoruz sonuç olarak 🌸
Zehrailly birdenizanasii Evet bu kesinlikle doğru ama işte bir sürü olumsuz yorum alınca içime sinmedi 😄🤷♀️
crknordk Melissa güzelmiş aslında. Hangi harfler sıkıntı oluyor orada pek bilmiyorum ama kızımın ismini öneriyim inci 🌺