cumcumberci Ben Toprak ismini hep çok beğeniyordum ama şöyle ki hani derler ya ismi gibi yaşasın öyle olsun diye düşününce Toprak pekte mantıklı gelmedi kendimce öyle düşüncelere kapıldım üzüldüm bu yüzden koymadım onun yerine Çınar koydum şimdi adı gibi olsun adıyla yaşasın tarzı cümleleri rahatça söyleyebiliyorum. Umarım yanlış anlaşılmamışımdır ❤️