Zubeydetekkurt kasık ağrıları zaten 16 haftaya kadar oluyor , rahim hızla büyüdüğü için oluyormuş , artık birdaha Doğuma yakın olabilir , yani geçmesi çok normal , göğüs hassasiyeti de başlarda oluyor sonra hassasiyet geçiyor ama göğüs büyümeye devam ediyor 🙄 benimkiler kafam kadar oldu 🙄😂