Kizlar 11+3 haftalık hamileyim bu iki uc gundur nerdeyse yarim saatte bir lavaboya giriyorum. Hemde sıkışmiş vaziyette yani son haftalarda baskidan dolayı evet sık idrara cikiliyor ama diger iki gebeligimde hic böyle sık idrara cikma durumu olmamisti. Yasayan var mi. Sıkıntılı bi durum belirtisi mi