Yani kızım anan normal gel diye elinden geleni yaptı, artık gelsen mi.. anlıyorum keyfin yerinde ama hadi be güzelim🥲🥲 Dostlar uygulamada 39+1 , doktoruma göre 39+3. günüm. Nasıl oluyor bilemedim. Sonuç olarak bebikom artık gelsin, dua edin. 40’tan sonra beklememiz önerilmiyor.