Momlife_ 16 haftalıkken çok minik pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım sonra balık gibi kayıyordu 18 haftalık veee ilk defa bu kadar fazla hissettim sanki ayağını uzattı da gerdirdi öyle fazlaydı bunu yaşayan var mıı çok güzeldi maşallah 🧿
Es07 Kelebek kıpırtısı gibiydi 18de Doktor sordu gaz mı bebek mi emin değilim dedim Bebekmiş :) 22 sonrası daha belirgin güçlüydü
Momlife_ Es07 ben neden baya erkenden hissettim acaba gaz değildi eminim baya güçlüydü iktirdi içerden