Bazı doktorlar beceremiyor. Ben 29 da çektirdim bebeğe taşikardik demişlerdi. İşte bebeği bulamıyoruz senin nabzın mı bebeğin falan mı dediler en son diğer bir doktor geldi bana elimle aleti bebekte sabit tutmamı istedi o şekilde çektiler. Bebek küçüktü bende kiloluydum. Tekrar başka yerde çektirin. Rabbim yardımcınız olsun uamrım sorun çıkmaz. Benim bebeğim de aleti tekmeleyip duruyordu birmde ben bastırınca rahatsız oldu. Sizde de öyle durum olmuş olabilir.