Elif160 Kızlar anlayan var mı yda aranızda hemsire olan gecen ay doktora gittim 13/7 cıktı tansyon dktr iyi dedi bugunde gittim 13/7 yine iyi dedi amagecen hfta saglk ocagı takip edilmeli demişti arada kaldım iyi mi yüksek mi
Ggizemsnl Elif160 ben iki gün önce ölçtürdüm 10/6 çıktı doktor gayet iyi dedi ben pek bilmiyorum ama inşallah iyidir 🙏
Smiley87 Elif160 benim ilk hamileliğimde tansiyon sorunum vardı canım 14-9 üstü tehlikeliymiş , bana doktorum 15 görürsen hemen gel demişti
Popmum Ne zaman 13-9 çıksa doktorum telaş ediyor ben de hiç anlamam tansiyondan ama yüksek çıkması çok sıkıntılıymış
didemzgypn Ablam gebelik zehirlenmesi yaşadı 14-9 un üstünde şüphe oluyor onun dışında yükseliyorsa sık sık takipte bulunun ama 13/7 iyi bence de.
Elif160 didemzgypn tesekkrler kızlar amabenm kafamı kurcalayan kimi doktorlar 137 yi takibe alıyo kimi iyi diyo saglık ocagıda eger böyke cıkıyosa takip edilmeli demişiti
didemzgypn Elif160 takip her ihtimale karşı yapılan bişey eğer haftanıza uymayan ödem varsa ve çok yükseliyorsa önlem alınması gerekir ama korkmayın ihtiyatlı olmak için söyleniyordur.