zky_ Kizlar şuan 33. Haftadayim bebeğimin kilosu 2600 sizce bu normal mi? Ben normal doğum istiyorum doktor iri dedi bebek için. Ne yapabilirim daha fazla kilosu ilerlemesin diye. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda.