Salıdan beri gribim acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı bir de crp 39 çıktı parol taktılar antibiyotik verdi agumentin ama baş ağrım asla geçmiyor serumsuz aradan 2 gün geçti bugün yine dayanamadım baş ağrısına yine gittim kadın doğum acile yine tahlil yaptı antibiyotiği değiştiricem dedi bebeğim için endişeleniyorum dedim burda kalp atışı vs dinleyemiyoruz ben de uzman değilim diyor bana Allaha emanet mi geliyorum ben buraya ya korkuyorum işte bi bak bi muayne et tüp bebek gebeliği sonuçta kaç gündür hastayım kafayı yiycem bişey olmamıştır değil mi bebeğime