aogoya rabia_0987 beeeen geçmiyor geçmiyor anam neden 3 haftalıkken test yaparsın biraz bekleseneeee diye kızıyorum kendime hal 10 haftalığız geçmiyorrrrrr
aogoya sevdakalin ben keseyi 5 haftada alttan muayeneyle gördü ve kalp atışı çoook zor duyduk daha yeni oluşmuştu 7. Haftada bit kaç gün sonra tekrar gel demişti çok şükür sağlıklıydı
Seloloo rabia_0987 30 mayıs da döllenme olmuş, ben 7 haziranda öğrendim. Doktor yerleşirken öğrenmişsin tebrik ederim dedi 🤣🤣
ezgi3452 rabia_0987 Ay ben de 3 haftalık öğrenmiştim ilk başlarda zaman hiç geçmiyor çok erken öğrendik niye böyle oldu diyorduk eşimle sonra birden hızlandı 31 haftalık olduk 😂
Zehrailly gogebakk bilemiyorum ki yumurtlama dönemi değilse hamilelik şüpheniz varsa inşallah öyledir yoksa da vajinanın kendini temizlemesinden kaynaklıdır 😄
3bebekliannee rabia_0987 ilk 2 hamileliğimi öğrendiğimde 2-3 haftalık denmişti şimdi 3.ye hamileyim sürpriz oldu öğrendiğimde 6 haftalıktı ☺️