toprakhulyaa Kızımın ismine karar vermekte çok zorlanıyorum sizin de fikirlerinizi merak ediyorumm. Ahsen ismini çok seviyorum ama İpek, Umay, Hazal ve Beren isimleri de aklımda. Kafam çok karışık anlayacağınız 😄 Siz ne düşünüyorsunuz?? 😍
girlll toprakhulyaa Ayyy isim yokmuş gibi herkes artık Umay koyuyor, ben de yıllardır bir kızım olursa Umay olacak ismi diyordum yemin ederim isimden soğudum hangi yorumda görsem çevremde kimin kızı olacağını duysam aynı isimlerden bahsediyor. Midem kalktı artık kendi kızım için de isim arıyorum. Bence Beren çok daha güzel 🌸
Aysso Kızım olursa Asel Lina koymak istiyorum benimde ismim Aysel uyumlu olsun istiyorum 🥰 8 haftalik hamileyim
nnuur Ben 27 haftalık gebeyim bir kız bebek bekliyorum hala ismine karar veremedim Umay anlamı bakımından eledim bende çok beğeniyordum ama tanrıça anlamına geldiği için uygun bulmadım En güzeli Beren bence yeğenimin ismi 😀
assenu girlll kayılıyorum bazı isimler artık baya baydı yani. Bence biraz farklı isimler bulunmalı bende 32 haftalık hamileyim Hüma🐣 yada Na’re 🌺 koymayı düşüyorum.
pembeayakkabilikiz toprakhulyaa Miray ve Eflin arasındayım. Bi ara Miray da karar vermıstım ama su an yıne kararsızım 32 haftalığız bide 😬
senaninannesi_ toprakhulyaa kızımın ismi Gül Sena olucak Allah ın izniyle babası ismin içinde gül olsun istedi bende sena ismini çok severim böyle karar kıldık ama kısaca sena dicez inşaAllah
siisu toprakhulyaa off isim konusu çok zor ya bende aynı dertten muzdaribim Umay bende düşündüm ama herkes koyuyor ipek hoş bir isim oda listemdeydi oğlumun adı Göktuğ Alp şimdi kız bekliyorum ismi galiba Aybüke İlay olcak 🤭🫣
ozlemblc toprakhulyaa Merhaba bende seninle aynı durumdayım Kesin beren olacak derken son ayımda fikir değişikliği oldu . Yardımcı olacaksa beren , yaren ,karen , Asya , Azra çok hoş isimler düşünebilirsin 💞