lcngldnz ilk gebelik yaptırdım doktoruma söyletme gereği bile duymadım çünkü tatlı tüketimim fazlaydı ve yaptırmadan tatlı yemeye devam edip bebekte bir anomali olsa kesinlikle bu vicdani yükün altından kalkamazdım kişinin kendi düşüncesi ve tercihiyle alakalı bana kalsa yaptırılması gereken testlerden kesinlikle bazısı gereksiz görüyor doktorunuzla konuşup karar vermeniz en doğrusu olur ❤️