Nnaz valla kızlar bu 26 yılı bebisleri gelmek istemiyo galiba bizde 39+6 olduk ne gelen var ne giden, bı anda mi olur onu da bilmiyorum ama ilk gebelik bı anda gelisir belki böyle şeyler diyorum ama gelsin istiyorum artık bende yalancı sancı kasılma batma oluyo ama hiç ağırlık yok enerjigim yani