Geçen hafta cuma aşılama oldum 3-4 gün yumurtlama ağrısı çektim ovitrelleden sonra ağrı yapıyor bende . Şimdide bel ağrım var uzanırsam geçiyor oturrken ve ayaktayken ağrım var 2-3 gündür hafifde rahim bölgemde sancı sizde de böyle oldu mu ? Duphaston ve progestan kullanıyorum