Nebahathumeyra
Merhaba arkadaşlar. 25+2 yiz bugün randevum vardı ben soru sormaktan ziyade doktorumla konuştuğum bazı konular hakkın bilgi vermek istiyorum çünkü bunkonularda çok fazla post açılıyor. Hamilelikte cinsel ilişki de prezervatif kullanmayı sordum burdan bazıları ısrarla kullanman gerektiğini söylüyor çünkü doktorum eğer enfeksiyon riskin yoksa kullanılmayangerek yok dedi her kontrolde bu riskin var olup olmadığına biz bakıyoruz zaten dedi hatta eşlere de yazık bir tek hamilelikte rahat ediyorlar bu korunma konusunda diye espri yaptı. Doktorum kadın bu arada erkek diye öyle demiştir diyenler olacak çünkü. Arada gelen sümüksü akıntıyı sordum bende de birkaç kez oldu çünkü magnezyum alınmalı bu durumda tedirgin olacak bişey Yok eğer magnezyum alıyorsanız da sayısını arttırmalısınız dedi. Magnezyum gerek duyulduğunda gümde 9 tane kadar alınabiliyormuş tabi sümümsü akıntı için 9 taneye gerek Yok dedi. Yatak ta düz yatma olayını sordum ever bu konuda yana yaymak gerekiyor dikkat edebildiğiniz kadar bunkonuya özen gösterin dedi. Doktorumun dediği ; “ Benim size tavsiyem hamileliğiniZi ne kadar rahat pisikolajiyle geçirirseniz bebeğinizde o kadar rahat eder içerde , ağrılar sızılar ara ara kasılmalar baskılar buntarz şeyler normal herşeyden korkmayın tabi sürekli ve geçmeyen şeyler varsa dikkat edilmeli ya da onu yapsam zarar mı bununyapsam zarar mı diye her konuda kendinizi kasmayın siz kazdıkça çocuk bunlardan daha çok etkilenir biraz akışına bırakıp rahat olun zaten belli başlı şeyler var zararlı olan bunlara dikkat ederseniz yeterli kendinize sorun çıkartmayın “dedi. Bende burda paylaşmak istedim 😊