@“berrintorunkarabay”#p39297024merhaba. Her yeri 3 er defa tekrar tekrar inceledi. Kendisi sayesinde rahmimde eski sezaryen yerimden kalan yırtik farkedildi. Ilk dogumum sezaryendi. İkincisi normal olmustu. Şimdi bu deformasyon nedeniyle.mecburi sezaryen olacagım. O farketmeseydi ben normal doğumu tekrar deneyecektim. İnsanlarla iletişimi kuvvetli sakin kalabilen bir doktor. Yanımda sadece eşim vardı. Başka birini sormadım. Telefonda arayıp randevu almıştım. Bu esnada sorabilirsiniz.