Miniminicikkk 2. Kez spinal olacağım... baş ağrısı genel anestezidede oluyor. Genel anestezi alanın komaya girmeyeceği ne malum ?bende spinal oldum ama çok memnundum yine ben istedim spinali 😊 Baş ağrısı yaşamak istemiyorsanız ebeler gebe okulunda anlatıyor... Başınızı doğum sonrası çok sağa sola ve aşağı yukarı oynatmayacak bol su içeceksiniz diye... kafein olduğu için günde 1 bardağı geçmeyecek şekilde nescafe yada türk kahvesi tüketebilirsiniz vs vs... kulaktan dolma şeylere inanmayın lütfen.