12345Ai benimde wbc 11.46 doktor hem kan değeri hem de idrar testi istedi.. idrarımda enfeksiyon çıktı. sonuçlarımı görünce kan değerlerin iyi,, idrarında enfeksiyon var dedi hiç kan değerlerim hakkında yprum yapmadı wbc falan es geçti. önemli olsa yorumlarda diye düşünüyorum veya enfeksiyondan yükseldi diye mi yorumlamadı acaba bilemiyorum