azra19 Kubra998 sabah farklı marka varsa tekrar dene canım ozellıkle awox varsa erken gebelık testi yap
azra19 Kubra998 aslında ıkısıde ıyı markalar ama bılmıyorum ben hala var diyorum olmazsa regl gunu tekrar yap😇
nur_say Kubra998 benim adetim üüö gün geçmesine rağmen testte hiç bir şekilde çıkmadı. Kan verdim öyle hamile olduğumu öğrendim. Bence bekle. İnsan test yaptıkça stres oluyor. Oluruna bırak
Kubra998 nur_say ya aslında dişim kırıldı yaptırmam lazım ama bekliyorum önce belli olsum sonra yaoayim
azra19 Kubra998 awox da hıc duymamıştım ama labaqouıck tam bılmıyorum canım yıne de guzel dusun ınsallah vardır☺️
Mzgnn0234 Kubra998 Laboquik güvenilir bi marka bende silik çizgiyi gördüm adetinize daha varmış bu sabah aç karna ilk idrar ile tekrarlayın
yagmurandrmk Kubra998 4 gün kala negatif 3 gün kala pozitifle öğrendim 3 gün varken de kanda 112 ile öğrenmiştim (erken döllenmeydi benimki)