sadecemavi deletedmom43191 bende üzücü dedim yani haksızlık özele gidemez ki herkes bu deneyimin tadını çıkartmak ister :)
melismersin sadecemavi yani şoka girdim o an tepki vermedim de. Çıkınca eşimle gerçekten kahkaha attık yani 😂 Ben bilmiyordum devlette dinletmediklerini şuan öğrendim. Özelden kontrollüyüm normalde. Ama annelerden bu deneyim esirgenmemeli. Herkes gidemezki özel hastahaneye veya muayeneye.
pengumommy Benimde 7+2 haftadayim şuan bir hafta önce kese gördü ama bsy demedi gitsem gozukurmu kalp atisi
salihaci sadecemavi Bu haftalarda sadece kalp atımı var diyorlar 9 10 haftadan sonra dinletiyorlar korkulacak birşey yok canım
sadecemavi melismersin ay evet ben ilk hamileliğimde özele gittim hep böyle bişeyi görünce şaşırdım yani imkanı olamayan napsın ben samsunda yaşıyorum şu an burda fiyatlar uçmuş gerçekten verilen paraya yazık 140 bin diyor benim ilk gittiğim hastane öyle düşünün
melismersin sadecemavi ben doğum paketi almadım açıkcası. Muayene+kontrol olarak gidiyorum. Doğumda sanırsam normal veya sezeryan sanırsan 80 k olacak. Fiyatı değişmiyormuş. Doğum paketleri uçmuş durumda. Benim şuan geçirdiğim rahatsızlıklardan dolayı riskli konumda mecburi özel takipli oluyorum. devletide denedim fakat içime sinen doktorla karşılaşamadım ve hijyensizlik beni rahatsız etti açıkcası.
sadecemavi melismersin doğumu bende özelde yapacağım yada fakülteyi bi araştırmayı düşündüm orası da kafama biraz yattı ama kontrolleri devlete gidebilirim diye düşündüm çünkü çokta bi esprisi yoktu tamam detaylı bakıyor ilgileniyor ama başka bi durum yok yani eğr bebek sağlıklıysa tabii.
helin_a sadecemavi ben dün gittim özele 6+4 dedı 2 sanıye dinleti küçük olduğu ıcın bebege ısı verır dedı
ayyserella sadecemavi banada dinletmedi doktor aynı 7+1 de, kalp atışı var görüyorum ama dinletemem bebek daha çok küçük, zararlı olur demişti, ama duyduğum kadarıyla başka doktorlar dinletiyormuş.. her doktorun prensibi farklı oluypr bu konuda
ayyserella ayyserella hatta doktorun dinletmemesi hoşuma gitti, yeterki attığını bileyim o yeterli, bebek zarar görmesinnn🤍
melismersin sadecemavi içime sinen bulsaydım tercih edebilirdim bende. Sonuçta iyi doktor özelde de devlette de iyi. İzmirde çok kalabalık ama hijyeni yakalamak zor 😔
fatmaa51 sadecemavi canım her hamilelik bir olmaz belkide bu gebelik geç döllenmedir yeni atmaya başlamıştır takılma bunlara mutluluğunu yaşa kucağına al insallah💐🤲🏼