iko1 Arkadaşım genel kontrollerine gidiyordu memnun kalmıştı,dogumada gitcekti ama taşındıkları için başka hastaneye gitmek zorunda kaldı.Hastanenin zaten genel olarak poliklinikleri çok iyi hep uzman doktorlar acili kötü bir tek . Benim evime yakın ama ben iki doğumumu tıp fakültesinde yaptığım için inşallah bunda da oraya gideceğim