aysehiranur33 Kızlar saçım çok kaşınıyor boya yapan yoktur heralde yada yapan varmı kafam karışık yapmak istiyorum ama yinede korkuyorum
papatyaannesii aysehiranur33 7+4 teyim doktorum ilk 3 ay yok sonra boyatabilirsiniz dedi onu bekliyorum
Maviice Ben evde kendim boyadım 1 kere doğuma yakın dip boyası yapacağım. Doktorum sorun olmayacağını söyledi havalandırma yaparak çok da bekletmeden boyadım şükür bi sorun olmadı ama doktorunuza sorun isterseniz