BMA Kizlar ben oyle internetten okadar para verip almak istemiyorum zaten dogdugu gun ve 1 au en fazla giyiyorlar sizce duz tulum alip keçeden yapsam mi yada gri pul gibi yapistirmalilar var yapan varmi atar misiniz resimleri acaba internette söyle seyler var bence güzeller https://www.google.com/search?q=bebek+tulum+üstüne+isim+islemesi&tbm=isch&ved=2ahUKEwjA-bqwsILhAhUJNRoKHeXqAGMQ2-cCegQIABAB&oq=bebek+tulum+üstüne+isim+islemesi&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...7437.19044..19259...0.0..1.310.5291.0j29j5j1......0....1.......0..0i67j0j0i8i30j0i24j30i10.y5434J9ggo4&ei=_KyKXMCLGonqaOXVg5gG&bih=604&biw=412&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=sinv#imgrc=PMsqb_fHSGWoBM&imgdii=Ox1YZgcNyOCtlM https://www.google.com/search?q=bebek+tulum+üstüne+isim+islemesi&tbm=isch&ved=2ahUKEwjA-bqwsILhAhUJNRoKHeXqAGMQ2-cCegQIABAB&oq=bebek+tulum+üstüne+isim+islemesi&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...7437.19044..19259...0.0..1.310.5291.0j29j5j1......0....1.......0..0i67j0j0i8i30j0i24j30i10.y5434J9ggo4&ei=_KyKXMCLGonqaOXVg5gG&bih=604&biw=412&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=sinv#imgrc=Ox1YZgcNyOCtlM&imgdii=-DTAVOkog5NT2M
260814 BMA Bnde öle düşünmüştüm kendim yapmaya kalkıştım ama böle boncuk gibi olan dökülüyor ve çok zahmetli keçe olanda tulumun üstünde hoş durmuyor İnstagramdan nakışlı yaptrdm kampanyadaydı tulumu eldiveni şapkası ismi yazıyo çok tatlı oldu ☺️
260814 BMA https://instagram.com/minik_dukkanim?utm_source=ig_profile_share&igshid=8s3ymblvq8s8 burda yaptrdm tavsiye ediyorm kalitesi faln çok güzel
medinenur BMA bende cok yaptrmk istyrm sizin sayenizde buldum nasl yapcami paylastgin resimlere bakarkn çoğu nakış islemeli esim nakisci zatn alirm tulum esim yapar isimlik
sonernaysesi BMA [url=https://hizliresim.com/alvz2Q][img]https://i.hizliresim.com/alvz2Q.jpg[/img][/url] ben kendim yaptım canm tam takım olarak keçeden yaptım gayette guzel durdu bence yinede tercih senin arkasına da aynı şekilde keçeden melek kanadı yaptım tulumun
Senayuksek Merhaba 😊 2 sene once yegenime yapmıştım, simdi hamileyim nasipse kendi cocugumada yapmayı düsünüyorum. Keçeden hoş olmaz diye düşünüyorum ama tabiki siz bilirsiniz. Düz tulumu o zaman 18-20 tl gibi bir rakama almıştım. Süsleme malzemesi ile 40-50 tlye gelmisti bana.
BMA Senayuksek ya internette cok pahalı oluyor okadar para vermek gelmiyor açıkçası icimden cunki adini yazicam 2. Cocuga giydiremem zaten hem gorsel olarak hemde fiyati uyguna gekir diye yapim diyorum olur ozaman dimi tuhafiyelerde bulurum dimi bu pullu şeyden
BMA 260814 canim cok giymiyorki zaten 1 2 ay en fazla sonra kaldir kenara 2. Cocuk bile giyemezki bende oyuzden kendim yapim diyorum dökülürse artik bisi olmaz en azindan okadar para vermem tekrar giyemicek
DenizUmutt https://instagram.com/mozitasarim?utm_source=ig_profile_share&igshid=4c0v1dmvm4t9 HARİKA ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM !
260814 BMA evet canm ama hatıra olarak saklıyorsunuz ki zaten alıp kendiniz yapsanızda 50 tl yaptırmakta 50 tl arada bi fark Yok yanı
Senayuksek BMA ütü ile yapıştırılan ürünler var araştırırsanız bulabilirsiniz diye düsünüyorum. Çok kolay bir sekilde yapılabiliyor. Ben kocaeliden aldım genelde organizasyonlar icin malzeme satılan yerlerde oluyor.
DenizUmutt BMA fiyatları çok uygun ben yaptırdım bir adet hastane çıkışı ve çok kaliteli çok memnun kaldım ilgili de bi bayan gerçekten gözlerim kapalı tavsiye ediyorum.
BMA 260814 ne bilim ya birazda esim internet işini sevmez guvenmez almaz diye kendim yapim diyorum biris alsa desem almis yinede guvenip almaz
Senayuksek 260814 dogru söylüyorsunuz ama kazanc elde etmek icin bu isi yapan insanlar kendi kârını koyuyor doğal olarak üzerine. Tabi hatıra olarak el emeği kalması hoş sadece.
BMA Senayuksek cok saol canim ozaman senin dedigin sekil sorarim daha kolay olur yapistirmakla ugrasmam ütü kolay olur