Busranur_mnts seydamerve benim 37de sancım çıktı açıklık vsr mı diye baktılar eğer enfeksyon şüphesi vs varsa smear da alınır zaten ufak bi sürüntü alıyorlar zararı olmaz herhalde
elinaz1 seydamerve 25 . Hafta da kanamam olmuştu vajinal bakınca smear testi de yapmıştı doktorum . Normal gelmişti sonucu
bsrelif seydamerve Daha bebek 5 haftalıktı keseyi görmek için alttan muayene etti karından belli olmuyor o haftalarda. Smear testi yaptırdın mı daha önce diye sordu evet 3 sene önce diyince bir şey demedi doktor
ebrudefnee seydamerve ilk gebeliğimde doktor 8 haftalıkken bebeği göremedi bende korkmuştum alttan muayeneyi kabul etmiştim
sara29 Kanama sonucu bakmıştı, birde baş gelişti 20li haftalarda o yüzden daha iyi görmek için çatı muayenesi olmuştu
hllvrl Çatı muayenesi için Vajinal muayene yapacak smeartesti için kanamaya sebep olabileceği için yapmıyorum demişti
seydamerve hllvrl cinsellik sonrası kanamam olmuştu ve sonra enfeksiyon oldum Bunun sonucnda smear testi yapalım dedi doktor Bn düşündüm ve hamilelik sonrası yaptırmak istedim.başka bir doktor Hamilelikte doğrı sonuç vermiyor dedi.
aybarssmomm Benim rahmim ters oğlum belime doğru yerleşmişti üstten görünmüyordu 12.haftaya kadar hep alttan muayene olmak zorunda kaldım