mertgencbusra bende de hiç belirti olmadı. Bazen göğüslerim ağrıyordu bazen ağrımıyordu. İlk kalp atışını 7+3 te duymuştum. 6+3 te sadece bebişi görmüştük. Doktor vajinal kontrol edip fetüsğ rahatsız etmeyelim 1 hafta bekleyelim demişti. Korkma o yüzden. 16. Haftadayım hala bir belirtim yok mesela. Sadece sinir alınganlık ve ağlama krizleri 🥹 birde uyku sorunu.