lylmls Kızlar aslında öksürünce hapşırınca bu normal biliyorum hatta doktorum da normal demişti ama bu sefer hapşırınca çok fena battı. Şu anda acı çok hafif düzeyde ama hala batma devam ediyor aradan birkaç saat geçti
ikincikezanneolmak lylmls ya bende de aynısı oldu bi kac gün önce bende şuan 9+2yim hapşırırken bir battı kasığım nasil acıdı anlatamam hemen sol yanıma uzandim biraz rahatladı ama bende çok korktum o an
lylmls ikincikezanneolmak kelebekk1 aynı bıçak saplanır gibi oluyor ve o bebeğin ben varım hissi bi türlü geçmiyor çok tuhaf