Kızlar lütfen bi bakar mısınız…..
35+3 haftalık hamileyim.afedersiniz az önce lavabodan çıkarken peçeteye çok az minik mukuslu kanama geldi.ama hemeroidden mi yoksa ön taraftan mı geldi anlamadım.bu normal mi ?doktoruma sordum cevap vermedi henüz.ilk gebelik olduğu için tedirgin oldum.yaşayan varsa bilgilendirebilir mi?korkuyorum 😔