esmer_hilal hangi doktor takiplisiniz. Ben hem vitale hem de şehir hastanesine gidiyorum, ikiz gebelik olduğu için perinatoloji takipliyim şehirde. Sezeryan diyolar tabi her ne kadar normal istesemde. İlk gebeliğim. Şehirde yapcam gibi doğumu henüz net olmamakla. Şehirde nasıl oluyo doğumlar hiçbir bilgim yok. Takipli olduğun doktor.mu yapıyo aksi bir gelişme olmadığı müddetçe. Var.mi bilginiz.