32 haftada olan gebeler sizlerin nasıl geçiyor. Çoğul gebeliği olan var mıdır.?
tarifsizbirheyecan 24*4 ikiz çok kötü mide yanması yaşıyorum
Bende bi ara yaşıyodum, damağım bile farklı bir hal almıştı da şuan geçti şükür